luni, 4 mai 2009

despre una..despre alta

Am ales acest titlu deoarece imi voi exprima parerea despre subiecte din domenii variate (nu am nicio preferinta) din tara si de afara.Din tara pentru ca ma afecteaza direct si rapid iar cele de afara in prima faza indirect dar in aceeasi masura ma pot afecta ca si cele interne.Ati crea un blog e un fapt banal insa eu-l vad ca pe un mijloc de exprimare si mai mult ca pe un drept la exprimare.Dupa atatia ani de la revolutie nu-l mai vedem ca pe un drept desi inainte ai nostri parinti nu indrazneau nici macar sa glumeasca cam despre orice dar sa mai comenteze "despre una..despre alta" in propria casa, in cercul de priteni, impreuna cu familia deoarece stiai ce ti se poate intampla exprimandu-te liber avand acest drept.
Aceasta explicatie ma motivat sa-mi creez blogul. Dupa ce o recitesc observ cat de banala e dar nu numai in cazul meu. Orice inceput pentru oricine este aţâţător indemnat de noutate. In cazul meu as vrea sa fie o amintire asemenea unei poze dupa ce o revezi peste ani si ani"iata ce lucruri banale puteam sa spun. Poate chiar imi aduc aminte si ce simteam atunci".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu