vineri, 22 iulie 2011

"Muncitor necalificat dar cu experienta"

Asa suna un anunt de angajare intr-un ziar local din Pitesti.Anuntul complet :angajez muncitor necalificat pentru incarcare pamant dar cu experienta.Cand am vazut prima data acest anunt mi-am zis "asta-i tara fel si fel de oameni".Incarcare pamant te gandesti la cantitate si suprafata mare facuta de utilaje nu cateva galeti sau roabe si gata pentru asta angajezi pe cineva.Apoi suna aiurea muncitor necalificat dar cu experienta adica daca ai lucrat o singura data muncitor calificat ti-ai stricat experienta in a fi doar necalificat.I-am trimis pe mess cuiva anuntul "ce parere ai cum ti se pare" raspuns "tare :)) sa ai experienta la muschi sa faci fata".Ma gandeam sa sun si sa intreb despre ce pamant e vorba-adus de pe luna, de pa marte, o fi pamant sfant care-i faza de-ti trebuie experienta.Ca sa folosesti cuvantul "experienta" pentru o munca fizica suna aiurea ca nu ai altceva de facut decat sa muti ceva dintr-un loc in altul ca doar nu ai nevoie de experienta ca sa pui intr-o anumita ordine lopetile cu pamant in roaba cand le rastorni sau te pune sa mergi cu roaba pe smarma(asta da experienta).

Ce alte anunturi de genul acesta va ganditi cum le-ati formula?.

Ia sa-mi incerc norocul in a posta primul "angajez dezgustator tuica dar cu experienta".Sigur pentru a face fata la interviuri va trebui sa angajez pe cineva.Cum e sa te imbeti in fiecare zi si pentru asta sa fi platit apoi m-as gandi daca am tuica destula.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu