duminică, 9 decembrie 2012

Mesaj publicitar-art-works.ro

Nu am nicio legatura cu firma.Postez pentru ca am primit in email si mi-au placut.

Despre firma-mesaj preluat in totalitate de pe siteul lor:
Conceptul art-works s-a nascut in septembrie 2011, dupa ce initial am vrut sculedefitze.Am vrut ceva serios si de aceea in noiembrie 2011 am deschis magazinul din Blanari. Am adunat acolo mestesugari din toata tara, ba chiar si doi argentinieni, in incercarea de a arata publicului ce inseamna arta, ce inseamna handmade.
A fost o idee frumoasa, multa munca, mult entuziasm, bazata insa pe un spatiu care am aflat ulterior ca este in litigiu si a trebuit sa-l parasim.
A urmat apoi peste vara, magazinul din Vama Veche, unde am crezut la fel, ca-si are locul. Ne-am inselat din nou, fiind sufocati de kitch-uri si chinezarii.
Am ramas doar pe online, sperand la un moment dat, intr-un viitor mai roz. E deja noapte, nu am alta inspiratie… Nu am nici regrete nici nostalgii: am incercat ceva, trebuia incercat… Cred insa ca va mai trece ceva timp pana cand publicul va intelege si-si va putea permite un lucru hand-made in locul unei chinezarii."

Ca produse au genti,incaltaminte pentru dame,tablouri si altele lucrate manual.La fiecare produs este afisat pretul si poza.Adresa site:art-work.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu