duminică, 20 noiembrie 2011

Vand bicicleta model OLIMPUS-mountain bike

Este cumparata in anul 2007 luna aug-sept nu mai stiu sigur.Ca aspect si functionare este intr-o conditie mai mult decat buna.O vand pentru ca vreau sa-mi iau alta cu genti duble,frane pe discuri si ca sa le schimb pe asta parca nu se merita la cati bani ar face cumpararea apoi manopera.Cum arata se vede in poze.Mai are montat cablu antifurt(se vede incolacit pe ghidonul fata) si semnalizare/sonerie fata-spate ce functioneaza pe baterii plus si pompa de umflat in genul celor folosite la masini cand dai la picior dar asta e mai mica normal.La extremitatile ghidoanelor mai are inca o mica parte ce poate fi atasata ca si cum ar avea coarne :)).In poza nu se vede pentru ca le-am scos de mult.Ca sa ma fac inteles rolul lor e de a sta mai drept oarecum sprijindu-ti mainile dar in oras sunt inutile pentru ca mai mereu sunt folosite franele si nu ai cum sa ti mainile pe acele extremitati.Sunt cu adevarat utile cand mergi la drum drept si fara oprire exact ca la cursele de biciclete vazute la tv.
Pretul se compune astfel:
-cine o vrea fara optionale detaliate mai sus este 220 lei.Chiar daca nu vor fi luate nicio problema ca le folosesc pe cealalta si economisesc bani cam 45-50 lei cat am dat pe ele.
-cu optionale 250 lei.Locatie Pitesti si tel:0771704050;email:danyel_c2009@yahoo.com

Ca fapt divers singura nemultumire fata de bicicleta e ca ma aruncat o data de pe ea de nici nu am atins-o cand eram in padurea Trivale intr-o toamna dupa o ploaie torentiala din cauza frunzarisului nu am vazut santul facut de apa si cum am intrat in el cu roata din fata parca am intrat in zid asa sa oprit iar eu basculat.
Pentru a vedea poza mai in detaliu dati click pe ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu