marți, 23 iulie 2013

Liviu.Pasat.2012.Trezeste.Liderul.din.Tine


Un seminar intensiv destinat celor care au afacerea lor de Network Marketing.
Motto: "Poti avea tot ce vrei in viata daca ajuti suficiente persoane sa obtina ceea ce vor!" Zig Ziglar

Ce vei invata
==============
Succesul e 80% psihologie si 20% mecanica. De ce Network marketing?
* Contextul social si economic. Mituri. Harti mentale limitative.
* Ce solutii alternative exista pentru siguranta financiara.
* Componentele unei afaceri clasice. Componentele unei afaceri de network marketing.
* Care e cea mai intalnita obiectie. Cum poate fi tratata.
* In ce directie sa cauti oportunitatile. Domenii cu potential.
* De unde vin banii?
* Marketing traditional vs Network Marketing.
* Cum sa castigi mai mult timp. Relatia dintre timp si bani.
* Puterea multiplicarii.
* E nevoie de vocatie ca sa faci network marketing?
* Factorul principal pentru care oamenii esueaza in afaceri si cum sa il elimini.
* Efectul de training.

Strategii concrete:
* Cei 4 factori cheie necesari in evaluarea unei oportunitati de afaceri.
* Cele 3 niveluri de implicare in network marketing si unde sunt cu adevarat beneficiile.
* Cum iti evaluezi afacerea. Cele 4 intrebari de selectie.
* 4 factori pentru a avea succes. Strategii de dezvoltare.
* Care e abilitatea cheie ca sa ai succes.
* 8 beneficii majore in network marketing.
* Regula de aur.

"Sincer mi-a placut tot! In primul rand faptul ca mi-a entuziasmat echipa! Asta inseamna ca i-a impactat. Si mie personal, pentru ca mi-am gasit foarte multe raspunsuri la obiectii. Eu personal militez pentru profesionalizarea Network Marketingului in Romania" Stefan Murgeanu - Blogger, www.concediaza-ti-seful.ro

"Intr-un singur cuvant: EXCEPTIONAL! Mi-a placut energia, mi-a placut ca aduna persoane preocupate de aceleasi lucruri, de dezvoltare personala, de leadership. E un lucru minunat! Si Liviu are o maniera de prezentare exceptionala. Am fost la atatea traininguri internationale, am vazut atatia traineri si chiar seamana cu unii dintre ei, foarte buni." Cristian Zavate - General Manager - Car Profit Network

DESPRE AUTOR
===============
De profesie inginer software, Liviu Pasat e actual antreprenor, business trainer si personal financial coach. Absolvent al numeroase cursuri cu traineri internationali (Anthony Robbins, T.Harv Eker, Bob Proctor, Joseph McClendon, Mabel Katz, Dr. Ihaleakala Hew Len, Jim Bagnolia, Keith Cunningham, Chuck Mellon), Liviu are mai bine de 19 ani experienta in terapii complentare si dezvoltare persoanala si in plus o certificare ca Instructor de Stress Management al TRTIA Inc.(Florida)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu