sâmbătă, 29 septembrie 2012

Muscatura de capusa-de stiut in mare ce-i de facut

Si eu am avut o capusa(presupun) vreo 15-20 min max pe antebrat dar a cazut singura si nici nu se vede vreo intepatura.nu stiu cat de normal e ca o capusa sa stea o perioada atat de scurta.posbil sa fi fost alta insecta zburatoare pt ca in acea zi nici nu am pus piciorul pe un fir de iarba doar ce am fost prin oras cu bicicleta si cum ele nu  zboara nu stiu cum de a aparut pe antebrat.Ca tratament mi sa recomandat eritromicina(10 lei) si cand m-am dus la farmacie ma intors angajata(intors ca decizie nu ca drum) la alt medicament azitrox(26 lei) acesta chiar avand trecut la prospect muscatura de capusa.Apoi m-am dus la o doctorita si i-am explicat tot ce am scris mai sus i-am explicat ce am citit pe net-vizual daca era muscatura aveam punct rosu dar nimic,timp stat pe mana f. putin,statistic procent redus de capusa purtatoare-ca apoi sa numai iau niciun medicament.Mi-a zis in caz de ceva imi vor aparea puncte rosii pe corp fiind alergii la virusul boryol(ceva de genul ca denumire).
Articol ce explica toate detaliile ca urmare a muscaturii de capusa poate fi gasit la  http://www.aliceinwonder.net/2012/05/un-om-murit-din-cauza-muscaturii-de.html 
si la
http://diversediversificate.wordpress.com/2012/05/15/ce-trebuie-sa-stiti-despre-intepatura-de-capusa/
si are si o poza cu tipurile de capuse in caz ca am vazut-o pe noi si o putem identifica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu