duminică, 5 iunie 2011

Metoda practica de reparare tren

Imaginea 1/1

S-a întamplat vineri. Ministrul Anca Boagiu a luat jurnaliştii cu ea în tren pentru a le arata cum se merge până la munte. Pe drum, trenul s-a stricat. Iar jurnaliştii au filmat cum în România lui 2011 un motor este reparat cu o creangă ruptă dintr-un copac, o sârmă luată de pe marginea drumului şi niste scotch.

Echipa ministrului a ascuns jurnaliştilor importanţa defecţiunii. Abia sâmbătă, alţi specialişti din CFR au dat verdictul: viaţa oamenilor a fost pusă în pericol. Trenul a circulat fără frâne!

De menţionat două lucruri importante: reparaţia cu băţul şi sârma s-a făcut fix sub ochii ministrului Transporturilor. Şi doi, automotorul depăşise cu 300.000 de kilometri termenul obligatoriu pentru revizie.Reprezentanţii CFR spun că angajaţii lor s-au pierdut pentru că era ministrul Transporturilor în tren, însă nu au folosit creanga la reparaţii.

"S-au pripit, s-au pierdut era ministru în tren nu au ştiu ce să facă, nu au ştiu ce să facă fiind ministru în tren. Au luat creanga.Nu au avut la ce să o folosească. S-a rezolvat problema închizând un robinet", a declarat Liviu Pescăraşu, director general CFR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu